هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . فاصله هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر می باشد و در نزدیکی آن فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی وجود دارد از این رو بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل از یک ساختمان 8 طبقه تشکیل شده و دارای 60 اتاق می باشد . اتاق های هتل مجهز به تلویزون ، ماهواره ، میزکار ، حمام می باشد و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس است . این هتل با صبحانه مفصل و برای ناهار و شام با غذاهای محلی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل پرلامری آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی و ... برای میهمانان تور آنتالیا 95 فراهم گردیده است.

هتل پرلامری آنتالیا

 

 

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است . این هتلدر 9 کیلومتری منطقه کمر واقع گردیده و تا مرکز شهر آنتالیا 30 کیلومتر فاصله دارد . فرودگاه آنتالیا در فاصله 45 کیلومتری هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا قرار دارد. همچنین فاصله هتل تا دهکده گینک فقط یک کیلومتر می باشد و پارک جنگلی زیبایی وجود دارد که برای استراحت و تفریح گردشگران تور آنتالیا بسیار مناسب است. هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا در ساحل دریا می باشد و پلاژ ویژه برای خود دارد . اکثر اتاق های هتل چشم انداز زیبایی از دریا را دارند . هتل از 233 اتاق مجهز و استاندارد , 3 اتاق ویژه معلولین عزیز که امکانات برای آسایش این عزیزان فراهم گردیده تشکیل شده است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع دارای تلویزیون با شبکه های ماهواره ای می باشند برای اقامت در این هتل با تور آنتالیا 95 همراه شوید

 ,

امکانات هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا :

استخر فصلی , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ و ...

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

هتل کیلیکیا پالاس آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: